Poradnik-West

Strona poświęcona grze przeglądarkowej The-West.

informacje

Mapa drogowa 2013

Dodaj komentarz

Onufry napisał na forum gry o nowej aktualizacji 2.04.

Jak zwykle o tej porze roku pora na mapę drogową.
Proszę pamiętać, że to jedynie plany a ile z nich uda się zrealizować to pokaże życie. 

Zmiany wizualne (2.03)

  • Pasek postępu prac
  • Animacja po zakończeniu pracy

Ulepszenie samouczka (2.04)

  • Dodatkowe wskazówki i wyjaśnienia gdy oczekujemy na ukończenie pracy.
  • Po ukończeniu samouczka zwiastun z opcjami gry.

Lokalizator zadań (2.04)

  • Wyświetlanie przyjętych zadań bezpośrednio w interfejsie gry.
  • Możliwość konfiguracji, które zadania są wyświetlane.
  • Podgląd zaawansowania zadania.

Wzmocnienie systemu zaproszeń

  • Zmiany w nagrodach(2.03)
  • Uproszczenia
  • Własne okno dla zaproszonych graczy
  • Reaktywacja zaproszeń do miast

Zmiany w systemie prac (2.04)

  • Prace odblokowywane na podstawie poziomu postaci.
  • „System gwiazdek” pokazujący jak dobrze postać potrafi wykonywać pracę i jak wysokie nagrody otrzyma.
  • Punkty prac odblokowują kolejne poziomy gwiazdek.

Optymalizacja prędkości podróżowania (2.04)

  • Bonus nowicjusza na podróżowanie będzie połączony z klasą nowicjusza i dostępny do 10 poziomu.
  • Konieczność wyboru klasy postaci (Na 10 poziomie pojawi się okno w którym trzeba będzie wybrać klasę postaci)

Zmiany w systemie kasacji nieaktywnych postaci

  • Postacie nieaktywne przez 45 dni nie będą już kasowane
  • Nieaktywne postacie będą znikać z miast i rankingów
  • Po ponownym zalogowaniu się będzie możliwość kontynuacji gry.

Rozszerzenie rankingu

  • Ranking walk fortowych i sojuszy.
  • Możliwe też inne rankingi (Rzemiosło, budownictwo)
  • Rankingi okresowe (miesięczny, tygodniowy)

Ulepszenia sklepu

  • Lepsza prezentacja ofert sklepowych
  • Lepsza promocja specjalnych ofert
  • Więcej obniżek

New system pojedynków

  • Większa interakcja (Chcemy odstąpić od statycznego kalkulowanego pojedynku)
  • Może specjalne umiejętności aktywowane podczas pojedynku.

Ulepszenia walk fortowych i instancje multiplayer

  • Podobne do walk fortowych instancje, pozwalające na rozgrywkę na specjalnej mapie gracze przeciwko graczom, lub gracze przeciwko NPC
  • Różne mapy dla różnych fortów
  • Lepsze zbalansowanie walki fortowej

Zagospodarowanie środka mapy (zawartość endgame)

Przemieszczający się NPC

Onufry

Oraz pojawiła się wzmianka o nowym systemie prac:

Witam.

W wersji 2.04 planowane są spore zmiany w systemie prac.
Prace będą odblokowywane w zależności od poziomu postaci a nie od posiadanej ilości punktów pracy.
Nastąpi również zmiana w obliczeniach nagród za prace. Aby umiejętności nadal były istotne, sporo prac będzie miało obniżone wartości (doświadczenia, zarobku, szans na znalezienie produktu/przedmiotu). Restrykcje te znikną, gdy osiągniemy odpowiedni poziom punktów pracy (czyli moment w którym obecnie praca jest dla nas normalnie dostępna).
Zmianie ulegnie również okno pracy. Gwiazdki będą wskazywać jak dobrzy jesteśmy w wykonywaniu prac. Np. gracz będzie miał 3 srebrne gwiazdki w jakiejś pracy a jedną brązową w innej pracy. Podczas osiągania kolejnych gwiazdek (do tego będą potrzebne punkty pracy) zwiększać się będą nagrody z pracy.
Zalety zmiany: nie utknie się przy wykonywaniu zadań, ponieważ na określonym poziomie, prace będą dostępne, nawet jeżeli wiele z nich nie dostaniemy z uwagi na obniżone wartości. Będzie prościej zbalansować zadania, ponieważ będą ściśle powiązane z poziomem postaci. To na pewno ułatwi grę nowym postaciom.
Wady: straci na znaczeniu „build pod prace”, ponieważ prace będą odblokowywane w zależności od poziomu. Nie mniej jednak taki build pod prace nadal będzie przydatny, aby wykonywać prace bez kar.

Onufry

Autor: Mateusz98

YouTube - https://www.youtube.com/user/M4TPLK/videos Instagram - https://instagram.com/m4tplk/

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )