Poradnik-West

Strona poświęcona grze przeglądarkowej The-West.

zadania

Nowe zadania

11 komentarzy


Pojawiły się nowe zadania. Za ukończenie każdego zadania dostajemy przedmiot do nowego setu. Szukać świeczek należy w takiej kolejności: Cukier, Zboże, Jagody, Mąka i dopiero Pomarańcza. Wtedy wyleci nam 5 świeczek do zadania u Marii.

Otrzymujemy set:

Party

oraz Spodnie do Setu Świątecznego:

Spodnie

Autor: Mateusz98

YouTube - https://www.youtube.com/user/M4TPLK/videos Instagram - https://instagram.com/m4tplk/

11 thoughts on “Nowe zadania

  1. Straszna lipa – z takimi bonusami normalnemu graczowi ten set nie jest do niczego przydatny, a „świeżakom”, zadanie w ogóle się nie pojawia. Dla przykładu – miałem stare konto i dostałem maila z zaproszeniem, że świętują urodziny i zapraszają mnie do wspólnej zabawy. Po utworzeniu postaci okazało się, że otrzymuję świeczki z prac (!), w dodatku przypadkowo dropiące, ale samego zadania nie otrzymam, bo muszę mieć ukończony 10lev i „Cała naprzód ku nowej przygodzie”. Problem taki, że mimo 11lev i zrobionych wszystkich questów, jakie się dotychczas mi pojawiły, „Cała naprzód…” w ogóle nie chce się pokazać. Nie wspomnę już o przekręcie z kopertami, których nowi gracze nie otrzymali.

    • Tak wiem. Ale cieszmy się że w ogóle coś zrobili🙂 By dostać kopertę, musimy mieć min. 20 lev. i zalogować się w dniu urodzin. Zdarzyło się raz, nie pamiętam ile przed urodzinami, że świeczka wydropiła przypadkowo. Np. ja rano w dniu urodzin, musiałem szukać świeczek po kolei w pracach, a teraz można wydropić je w jednej pracy. Set się nie przyda do niczego, chociaż jak kończyłeś grę, po wyprzedaniu całego eq możesz założyć ten set, zamiast Leśnego Maga😛 Ja dostałem na każdym świecie po 1k OUP. Jedynie na Iroquois 500 oup a na Huronie nic, gdyż tam gram pod innym nickiem🙂

  2. a u mnie wyskoczyło ze mam przynieś 6 świeczek,i nie wiem skąd mam je wziąc

    • Znajdziesz je w pracach, w których musiałeś szukać tych produktów do zadań, czyli np. zbieranie zboża, jagód, pomarańczy🙂 Poszukaj w nich. Nie poddawaj się😉

  3. 5 mam nie mogę znaleźć 6

  4. napisz jeszcze 3 inne prace i będzie lol

  5. ja nie mogę znaleźć w zbieraniu zboża kilka godzin i nic. natomiast 2 świeczki wyskoczyły mi z pomarańczy

  6. znalazłem 3 swieczke w pomarańczach, bez sensu

Skomentuj

