Zadanie z okazji dnia ręcznika


Zadanie zaczyna się u Waupee’go  po czym mamy się skierować w kierunku Góry . Na miejscu spotykamy Wodza Wogonów. Na miejscu otrzymujemy zadania.

Do 31 Maja możemy kupić również Kosz na pranie z którego dostaniemy do kolekcji ręcznik, lecz aby zebrać wszystkie, potrzebujemy 5 ręczników innego koloru. Drugą rzeczą którą możemy kupić jest Pangalaktyczny dynamit pitny, który dodaje nam +60000% Prędkości.  

                                      

Po wykonaniu wszystkich zadań otrzymujemy osiągnięcie Autostopem przez prerię.

 

Pangalaktyczny dynamit pitny:Cena: 60 OUP/Bryłek

Kosz na pranie: Cena: 25 OUP/Bryłek

Z tej serii zadań dostajemy:

 oraz 

Po zdobyciu każdego koloru ręcznika, dostajemy Szlafrok oraz osiągnięcie – Kolekcja ręczników.

Jak pokonałem Wodza Wogonów – 


12 thoughts on “Zadanie z okazji dnia ręcznika

  1. Alex pisze:

    Kosze na pranie można jeszcze wydropić w zadaniach. Mi wypadły trzy, ale nie wiem czemu po rozpakowaniu zaginęły i nie mogę ich nigdzie znaleźć, więc nawet nie wiem, co mam, a czego mi brak :/

    • matplk pisze:

      Tak, można je dropnąć w każdej pracy. Jak je otworzysz to dostajesz ręcznik. To jest w Osiągnięcia -> Eventy i na samym dole pisze ile już masz ręczników. Musisz ich mieć 5 różnych kolorów, by zdobyć Szlafrok. Tak samo masz np. z kompasami, musisz otworzyć je i dostać 5 różnych by otrzymać 5000$ nagrody 🙂

      • Alex pisze:

        Właśnie z tymi eventami się dokopałem na forum, ale dzięki 🙂 (Choć dziwnym trafem ręczniki mi się co jakiś czas pojawiają w wyposażeniu, a po kliknięciu mam komunikat, że przedmiot nie istnieje 😛 ) Z tym dropieniem to jakiś koszmar. Do tego straciłem 400 obligacji i nadal za Chiny nie chce mi wypaść piąty ręcznik :/

      • matplk pisze:

        Na którym świecie? Dam Ci za free parę koszy 🙂 Tak czasem jest taki bug, że się pojawia w eq 🙂

  2. Alex pisze:

    OK, jakoś załatwiłem, bo na targu ludzie powystawiali i to za jakiś bezcen, a potem udało mi się resztę odsprzedać za czterokrotnie wyższe sumy 😀 Szkoda tylko tych obligacji, bo zbierałem na soczek do reskilla 😉 Mogli chociaż zrobić ten szlafroczek jako element seta świątecznego.

  3. Shaqer pisze:

    Jak wgl rozpoczać to zadanie z wongiem??? Robię zadania u indianina i ciągle nie widzę zadania z wongiem ;/
    Proszę o pomoc

    • matplk pisze:

      Zadanie rozpoczyna się u Waupee’go, po tym musimy iść do zleceniodawcy „Góra”. Tam mamy zadania. By rozpocząć tą serię zadań, musimy mieć zrobione „Cała na przód ku nowej przygodzie”.

Skomentuj

