Aktualizacja 2.70

W poniedziałek, 29 stycznia, odbędzie się aktualizacja gry do wersji 2.70.
​Aktualizacja będzie zawierała między innymi nowe wydarzenie – ”Zimowy skarb” w którym od 31 stycznia do 13 lutego podczas wykonywania prac będzie można odnaleźć śnieżki w której odnajdziemy przedmioty. Zadaniem będzie odnalezienie 4 kawałków mapy, które odblokowują nową linię zadań dla graczy, którzy osiągnęli 10 poziom postaci. Ta seria zadań zawiera 5 questów po których ukończeniu, jako nagrodę, otrzymamy nowy przedmiot ze wspaniałymi bonusami.Nagrody dla uczestników ubiegłorocznych Międzynarodowych Mistrzostw Fortowych są ukończone i gotowe do rozdania. Poprawiono również liczne błędy, między innymi: linia zadań „Magiczny świat” jest już dostępna, skrzynia kucharza miała niepoprawną grafikę, poprawiono bonusy zestawu Pana Młodego, bronie fortowe z zestawów skrzata i elfa nie dawały odpowiednich obrażeń, osiągnięcie „wojownik” posiadało nieodpowiednią grafikę, po kliknięciu w gracza na oknie czatu a następnie wyborze opcji, pojawiające okno nie było prawidłowe, nie można było sortować statystyk bitew fortowych w oknie cmentarza,
nagrody za osiągnięcia nie były wyświetlane w raportach oraz w oknie osiągnięć, wartość rankingu budowania z wędrownego cyrku została zmieniona z czasu budowy na bezwzględną liczbę uzyskanych punktów budowy, a niektórych światach nie było możliwe otwarcie okna osiągnięć z kategorią zadania.

Reklamy

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )