Sekrety The-West

Wymagania:

  1. Wymagane ukończone zadanie: Ocal saloon część 2 (Pojedynek).
  2. Poziom postaci: 20 lvl.

Zadania:

  1. Zadanie u Henrego – „Ubrania”. Potrzebne do zakończenia: Załóż: Szara Koszula. Nagroda: Whiskey.
  2. Zadanie u Henrego – „Pierwsze siwe włosy”. Potrzebne do zakończenia: Ziemniak x10, Garnek do gotowania x1. Nagroda: 500 EXP.
  3. Zadanie u Henrego – „Trzy kłódki”. Potrzebne do zakończenia: Skrzynka z narzędziami x2, Gwoździe x12. Nagroda: 500 EXP, birthday_quest_2018_11(Skrzynia z trzema kłódkami).
  4. Zadanie u Henrego – Otwarcie skrzyni”. Potrzebne do zakończenia: Pierwszy złoty klucz x1, Drugi złoty klucz x1, Trzeci złoty klucz x1, Skrzynia z trzema kłódkami x1. Pierwszy złoty klucz (Punkt wschodni i Crystal Town), Drugi złoty klucz (Praca: Zbieranie pomarańczy), Trzeci złoty klucz (Praca: Wędrowny handlarz)Nagroda: birthday_quest_2018_12(Otwarta skrzynia).
  5. Zadanie w miejscu: Punkt wschodni„Punkt wschodni”. Potrzebne do rozpoczęcia: Próbuj otworzyć skrzynię (pojawi się wtedy wskazówka, screen poniżej). Potrzebne do zakończenia: Drewno x15, Gazeta x5. Nagroda: 500 EXP.
  6. Zadanie w miejscu: Punkt wschodni„To tylko sen?”. Potrzebne do zakończenia: Szlachecki krawat x1, Modlitwa x1. Nagroda: 555 EXP.
  7. Zadanie w miejscu: Crystal Town„Wędrowny cyrk”. Potrzebne do zakończenia: Pokaż konkretny przedmiot (Kukurydza). Nagroda: 500 EXP, item_birthday_quest_2018_1(Pierwszy złoty klucz). Po uzbieranych 3 kluczach idziemy do kolejnego zadania.
  8. Zadanie u Waupeego – „Na tropie Manitou”. Potrzebne do rozpoczęcia: Otwórz Otwartą skrzynię (Nagroda z zadania – punkt 4), załóż: birthday_quest_2018_4(List od nieznajomego). Potrzebne do zakończenia: Pręty metalowe x10, Węgiel x10, Drewno x4, załóż: birthday_quest_2018_4(List od nieznajomego). Nagroda: 500 EXP.
  9. Zadanie u Waupeego – „Skootekitehi”. Potrzebne do zakończenia: Liście tytoniu x2, Pióro kruka x2, Fasola x2, Cukier x2, Indyk x2, Jagody x2. Nagroda: 500 EXP, 3days_regen_bonus(3 dniowy bonus regeneracji).
  10. Zadanie u Johna – „Kajdanki”. Potrzebne do rozpoczęcia: załóż: birthday_quest_2018_7(Kajdanki Johna – musimy założyć gazetę i wykonywać pracę: Polowanie na bobry, screen oraz link do zagadki poniżej). Potrzebne do zakończenia: Skrzynka z narzędziami x1, Pracuj: Stawianie masztów telegraficznych przez 3 godziny, załóż: birthday_quest_2018_7 (Kajdanki Johna). Nagroda: 500 EXP.
  11. Zadanie u Johna – „Woźnica z dziwnymi nawykami”. Potrzebne do rozpoczęcia: załóż: light_brown(Brązowe buty materiałowe). Potrzebne do zakończenia: posiadaj: 500$, Brązowe buty materiałowe x2, załóż: Brązowe buty materiałowe, pracuj: Ochrona powozu pocztowego przez 5 godzin. Nagroda: 500 EXP.
  12. Zadanie u Marii – „Nieznana nazwa zadania”. Potrzebne do rozpoczęcia: Godzina 16:00-20:30, Bądź bez broni pojedynkowej, miej założoną gazetę. Potrzebne do zakończenia: Modlitwa x350400. Nagroda: –.
  13. Zadanie u Marii – „Poprawka”. Potrzebne do rozpoczęcia: załóż: bucket_fire(Wiadro do gaszenia). Potrzebne do zakończenia: Hebel x2, pracuj: Gaszenie pożaru przez 2 godziny. Nagroda: 500 EXP.
  14. Zadanie u Marii – „Ślepy Orzeł”. Potrzebne do zakończenia: Zestaw do pokera x2, Metalowy żeton x30. Nagroda: 500 EXP.
  15. Zadanie u Marii – „Karty truposza”. Potrzebne do rozpoczęcia: załóż: bull_fine(Pas Billa Hickocka). Potrzebne do zakończenia: Wygrane pojedynki z bandytami x5. Nagroda: 500 EXP.
  16. Zadanie w miejscu: Kanion Rattlesnake – „Koniec jest blisko”. Potrzebne do zakończenia: Dynamit x10, Czarny proch x1. Nagroda: 1500 EXP, birthday_quest_2018_9(Kronika The-West’a). Czarny proch zdobędziemy w pracy mielenie kawy, musimy mieć w ekwipunku Ruda siarki x1, Saletra x7, Węgiel x2.
  17. Zadanie u Henrego- „Kronika The-West’a”. Potrzebne do zakończenia: Mąka x20, Szklanka wody x25, Jagody x15, Borówki x15, Cukier x10, Sierp x2, Kukurydza x5, Garnek do gotowania x1, Tequila x2, Pomarańcza x10, Róża x3, Mielona kawa x1, Załóż: birthday_quest_2018_9(Kronika The West’a) x1. Nagroda: 5000 EXP, birthday_quest_2018_10(Sekretny tort urodzinowy).
  18. Zadanie u Waupeego- „Klątwa”. Potrzebne do zakończenia: birthday_quest_2018_10(Sekretny tort urodzinowy) x1. Nagroda: 1500 EXP.

Screenshot_27.jpg

Screenshot_28

Zleceniodawcy:

barkeeper

Henry – saloon

east2

Punkt Wschodni

mainstory_6_saloon

Crystal Town

indian

Waupee

Sheriff

Szeryf John Fitzburn

180px-lady

Maria

mainstory_canyon

Kanion Rattlesnake

Screeny

Screenshot_21

Wskazówka pojawia się podczas próby otwarcia skrzyni bez kluczy.

Kliknij tutaj, aby przejść do wskazówki w której musimy wpisać kod.

Screenshot_22

Wpisujemy kod po kliknięciu na spust rewolweru ze strony głównej (po lewej stronie). Kodem są umiejętności z Miecza Tysiąca Prawd.

Screenshot_23

Wypadło mi po okołu 8 pracach (15 sekund). Zaznaczam, że najpierw wykonałem zadanie na pierwszy klucz.

Screenshot_24

Z ostatnim kluczem poszło podobnie, około 8 prac po 15 sekund.

notice_drawing

Wskazówka.

notice_2

Kolejna wskazówka.

Screenshot_25

Tym razem wypadło za pierwszym razem.

Screenshot_26

Osiągnięcie, które dostajemy po wykonaniu serii.

Sprawdź również inne gry!

cooltext282878506533829

logo_g2a

Reklamy

2 myśli w temacie “Sekrety The-West

    • Mateusz98 pisze:

      Witaj!
      Tak jak napisałem pod screenami, zajęło mi to około ośmiu prac po 15 sekund na klucz. W przypadku prochu z mielenia kawy było inaczej – wypadło mi za pierwszym razem. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to zapraszam, chętnie odpowiem 🙂
      Pozdrawiam,
      Poradnik-West Team

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w