Poradnik-West

Strona poświęcona grze przeglądarkowej The-West.

Historia zmian

Wersja 1.23

  • Ogólne
    • Informacje w grze odnośnie wersji i zmianach w The-West.
    • Dodano nowe medale.
    • Nowy łańcuch zadań.
    • Dodano informacje o ustawieniach gry i serwera
  • Mechanika gry
    • Po osiągnięciu kolejnego poziomu, odnawiana jest energia.
    • Mapy fortów odzwierciadlają poziomy budynków.
    • Zmieniono limity ilości graczy w bitwach o fort. Limity zależne od wielkości fortu.
  • Interfejs
    • Zmieniono profil miasta i fortu.
    • Dodano nowe BBCodes dla profilów miast i fortów.
    • Zmiany graficzne w rankingu.
    • Zmiany interfejsu w „Ustawienia”.
    • Dodano nową sygnaturę.
    • Statystyki walk fortowych zawierają ilość unikniętych oraz chybionych strzałów. Można także zobaczyć ile rund gracz był online.
    • Mapa dopasowuje się do rozmiaru przeglądarki.
    • Usunięto puste miejsce na czat.
    • Dodano menu konfiguracji mapy.
    • Zakładki na forum miast są podświetlane w przypadku pojawienia się nowych postów.
    • Podawana jest liczba pozostałych obrońców Fortu.
    • W podglądzie fortów ikony odzwierciedlają wielkość fortów.
    • Poprawiona kompatybilność dla różnych przeglądarek.
  • Naprawione błędy
    • Sortowanie wyników walk fortowych nie jest czułe na wielkość liter.
    • Strona z rekrutacją poprawiona pod IE8.
    • Przełączanie raportów sortowane po dacie.
  • Tematy na forum nie gubią już postów.
  • Działy ukryte są widoczne tylko gdy posiadasz wystarczające prawa.
  • Zadania
    • Zadanie wielkanocne jest dostępne we wszystkich wersjach językowych.
  • Premium
    • Możliwość przekazywania bryłek między graczami.

Wersja 1.24

  • Gra
    • Wprowadzono okres ochrony na bitwy o fort. Nie można wypowiadać walk w okresie świąt. Aktualny okres ochronny można zobaczyć w zakładce z ustawieniami serwera.
    • Średnie forty: Obrońcy mają o 4 miejsca więcej. Wcześniej mieli 80, teraz mają 84.
  • Zawartość
    • Nowe teksty o zranieniach przy pracach.
    • Specjalne zadania na święta oraz inne nowe zadania.
  • Ogólne
    • Dodano informację o wersji do strony ustawień serwera.
    • Możliwość przesuwania minimapy.
  • Naprawione błędy
    • Warunki przyznawania medali „Tramper” oraz „Obieżyświat” były błędne i zostały zmienione. Niewłaściwie przyznane medale, zostały usunięte.
    • Błąd mapy fortowej: Wieże żołnierzy w dużych fortach, od poziomu 3, były traktowane jak wieże robotników.
    • Klient walk fortowych pokazuje już dobrze strefy widzenia.
    • Gracze z poziomem 99 nie będą już kasowani z panteonu. Skasowanym do tej pory graczom, będzie brakować klasy postaci. Pozostałe dane są możliwe do przywrócenia.

Wersja 1.25

  • Ogólne
    • Wprowadzono widok obrotów na koncie w banku
    • Prywatne wiadomości między graczami na czacie
    • Kanał miasta na czacie
    • Nowe zadania
  • Poprawione błędy
    • Przegląd bitwy o fort: naprawiony błąd aktualizacji
    • Inne poprawki związane z błędem „zielonej mapy”
    • Bardziej odporne na błędy opracowanie przy zakończeniu bitwy o fort

Wersja 1.26

  • Ogólne
    • Gracze mogą pokazywać swoje raporty innym graczom, przy użyciu BB-Code oraz nadawać raportom indywidualne prawa podglądu.
    • Po najechaniu myszką na raport w liście raportów, pokazuje się wyskakujące okienko zawierające informacje o danym raporcie.
    • Handlarze sprzedają przedmioty z dwóch ostatnich poziomów sklepów, również graczom spoza miasta.
    • Zniesiono limit banku, który został zastąpiony przez dzienny limitem wpłat i opłatę za transakcje.
    • Dodano bonus doświadczenia za dzienne logowania się. Wysokość bonusu jest ustalana na podstawie doświadczenia zdobytego w dniu poprzednim.
  • Poprawione błędy
    • Magazyn fortu pokazuje poprawne wartości po zdeponowaniu dolarów.
    • Poprawiony błąd dotyczący treści zadania.
    • Opis i tytuł zadania wyświetla się już prawidłowo, gdy zadanie jest zakończone a otwarte jest więcej niż jedno okno z zadaniami.
    • Usunięty pasek przesuwu, gdy mapa jest ustawiona na największy rozmiar i wyłączony jest czat.
    • Zmiany nazw miast i fortów są już poprawnie pokazywane na czacie.
    • Naprawiono BB-codes w administracji fortu.

Wersja 1.27

  • Nowości
    • Okienka wyskakujące na mapie przy miastach i fortach pokazują więcej informacji.
    • Pasek zadań (kolejkę zleceń) przeniesiono ze strony pracy do brzegu ekranu na lewo/prawo.
    • Nowa kategoria raportów: raporty z bitw o fort.
    • Podgląd bitwy o fort zawiera nową opcję: „Ostatnie bitwy o fort”.
    • Podgląd bitwy o fort zawiera stronę do wyszukiwania fortów.
    • Możliwe jest pojedynkowanie się z NPC.
    • Miasta mogą współdzielić forum z innymi miastami.
    • Konfigurowalne ikonki na forum miasta.
    • Podczas pisania odpowiedzi wiadomości zamieszczone w wątku pokazywane są w odwrotnej kolejności, tak aby była widoczna ostatnia zamieszczona wiadomość.
    • Mapa podglądu użytkowników współdzielonego forum miasta.
    • Na forum dostępne są ankiety wielokrotnego lub pojedynczego wyboru.
    • Większe okienko forum.
    • Nazwy miast i graczy na forum są podlinkowane do ich profili.
    • Raporty, które nie posiadają statusu prywatnego, nie są już kasowane.
    • Wymiana pozycji graczy w bitwach o fort. Dwóch graczy tej samej frakcji może zamienić się miejscami wskazując siebie wzajemnie (po zamianie miejsc strzałka zmieni kolor na zielony).
    • Zdefiniowana kolejność ruchów w forcie. Właściciel fortu i miasto atakujące wykonują ruch pierwsze, następnie wg rangi, punktów dowodzenia, wytrzymałości i uniku.
  • Zmiany
    • Zmieniony wygląd okna pracy w celu lepszej obsługi.
    • Zmieniony wygląd podglądu fortu.
    • Kolejka prac zwiększona do 3 miejsc, 8 z opcją premium „Automatyzacja”.
    • Zmienione wyliczenia dla prac. Punkty pracy mają teraz większy wpływ na zarobek i szczęście.
    • Okno pracy wyświetla teraz wartość pieniędzy i doświadczenia jakie można zdobyć przy określonej długości pracy.
    • Raporty z prac pokazują w wyskakujących okienkach znalezione przedmioty i produkty.
  • Opcje Premium (nowe światy)
    • Możliwość wpłacania pieniędzy do banku bez prowizji i bez konieczności znajdowania się w mieście.
    • Zakup cech i umiejętności za bryłki.
    • Reset kosztów u szamana za bryłki.
    • Możliwość zakupu przedmiotów za bryłki bez konieczności przebywania w mieście.
    • Możliwość zakupu za bryłki produktów z prac, które można wykonywać samemu.
    • Skracanie o połowę czasu trwania podróży za bryłki.
    • Uzupełnianie energii za bryłki.
  • Usunięto:
    • Zmiana obrazka profilu postaci.
    • Transfer bryłek.
  • Naprawione błędy:
    • Prowizje bankowe są teraz obliczane na podstawie zdeponowanych pieniędzy, a nie wpłacanej sumy.
    • Pozycja startowa graczy w forcie dodana do logów.
    • Gracze mogą założyć miasto za zdeponowane w banku pieniądze.
    • Naprawiono sortowanie na stronie rekrutacji (dot. Google Chrome).
    • Kilka mniejszych błędów w interfejsie forum.
    • Komenda „/topic” na czacie, kasuje aktualny temat czatu.
    • Puste działy na forum po otwarciu oznaczone są jako przeczytane.
    • Naprawiony błąd w formule doświadczenia przy pojedynkach (+5 zamiast +4 na końcu).
    • Naprawiony błąd przy naliczaniu bonusów fortowych na podstawie punktów umiejętności.
    • Naprawiony błąd w mapie fortowej małych fortów. Wieża na poziomie 3 jest teraz mocniejsza od wieży na poziomie 2.

Wersja 1.28

  • Nowe opcje
    • Handlarz oferuje 8 przedmiotów i wymienia asortyment po pewnym czasie
    • Nowe bonusy do walki o fort dla poszukiwaczy przygód, zawadiaków i robotników
  • Ulepszenia
    • Ulepszono interfejs rejestracji dla skryptów zewnętrznych, aby uniknąć konfliktów z różnymi wersjami
    • Przycisk pomocy wskazuje na pomoc wiki
    • Podczas pojedynków, na pasku zadania pojawia się nick przeciwnika; aktualne zlecenia można otworzyć poprzez pasek zadań
    • Ulepszono ochronę przed spamem: wprowadzono limit wysyłanych wiadomości, zależny od poziomu gracza. Od poziomu 15 można wprowadzić 25 odbiorców, od poziomu 30 – 160 odbiorców itd.
    • Przy wpłatach do banku pokazuje się kwota prowizji
    • Pojawił się przycisk „Wyślij” na czacie
    • Przy próbie wysłania telegramu do odbiorcy, który blokuje danego nadawcę, lub do nieistniejącego odbiorcy, pojawia się informacja z możliwością wykreślenia danego odbiorcy z listy
  • Naprawione błędy
    • Naprawiono problemy z paskiem pracy i drogowskazami
    • Zwrócone zostają środki wykorzystane na aktualne zlecenia, które zostały przerwane przez atak na fort
    • Naprawiono tekst w wyskakującym oknie przeglądu fortu
    • Nie da się już zobaczyć kasy miejskiej obcego miasta na mapie
    • Nie powinien już wyskakiwać błąd 504 przy wpisach na forum miasta z dużą ilością kodowania BBCodes; wprowadzono ograniczenie długości wpisu do 10.000 znaków
    • W przypadku anulowania podróży, bryłki użyte do skrócenia czasu o połowę zostają zwrócone
    • Podczas bitwy o fort można zmienić miejsce również wtedy, gdy oba sektory są pełne

Wersja 1.29

  • Nowości
    • Możliwość tworzenia i zarządzania sojuszami w menu administracji miasta.
    • Członkowie sojuszy mogą spać w fortach, których sprzymierzone miasta są członkami.
    • Informacja o pojedynku z członkiem sojuszu.
    • Czat sojuszu.
    • Manewry: właściciele fortów mogą organizować manewry, aby podszkolić się przed bitwami o fort. W bitwach tych gracze mogą brać udział niezależnie od swojego położenia i nie mają one żadnych skutków.
    • Szeryf: można wyznaczyć nagrodę za głowę innego gracza. Nagrodę można zdobyć, pokonując poszukiwanego gracza w pojedynku. Im wyższy poziom szeryfa, tym większy jest obszar poszukiwań graczy, za których głowy oferowana jest nagroda.
    • Targ: w miastach można wybudować targ pozwalający na sprzedaż przedmiotów. Im wyższy poziom targu, tym niższe opłaty za sprzedaż.
    • Żołnierski bonus podczas bitwy o fort: żołnierze dają 25% swojej umiejętności dowodzenia sobie i czterem sąsiadom w tym samym sektorze.
    • Początkowo, czat jest nieaktywny dla nowych graczy. Ikonka sygnalizuje, czy możesz dołączyć do nowych pokoi.
    • Pojedynek odbywa się w miejscu, w którym wyzwany gracz stał podczas jego rozpoczęciu.
  • Ulepszenia
    • Oficerowie mogą nadawać graczom o niższej randze prawa do rozmów na czacie fortu. Wpisz ‚/help rights’ na czacie, aby dowiedzieć się więcej.
    • Usprawniono logowanie do i wylogowywanie się z czatu: jeśli otworzysz lub zamkniesz czat bądź się wylogujesz, inni rozmówcy zostaną o tym natychmiast powiadomieni.
    • Raporty z bitew o fort zawierają klasy i poziomy graczy.
    • Podczas bitwy o fort możesz zobaczyć obecne bonusy do uników i strzałów (zarówno swoje, jak i członków twojej drużyny). Wyświetlany jest też bonus pochodzący od znajdujących się w pobliżu żołnierzy.
    • Różne symbole dla różnych klas postaci podczas bitwy o fort.
    • Poziom hotelu widoczny jest na pasku zadań.
    • Przycisk pojedynku w profilu gracza.
  • Zmiany
    • Zmniejszono bonus robotników w bitwie o fort z 40% do 30%.
    • Bonus dla postaci z wieży robotników nie jest kalkulowany wspólnie z bonusem sektorowym, lecz dodawany osobno.
  • Naprawione błędy
    • Zmiany w strategii pojedynku są zapisywane przed pojedynkiem z graczem komputerowym (przed zapisaniem strategi następuje 3-sekundowa przerwa, czego należało uniknąć)
    • Naprawiono brakującą/niepoprawną pozycję startową gracza w raportach z bitwy o fort. Teraz wszystko powinno działać jak należy.
    • Liczba uników w wynikach bitwy o fort jest teraz prawidłowa.

Wersja 1.30

  • Nowe funkcje
    • Spodnie!
    • Pasy!
    • Nowe prace
    • Niezliczone stosy przedmiotów w ekwipunku odeszły w niepamięć na rzecz przejrzystości: jeden stos na jeden typ przedmiotu
    • Filtrowanie przedmiotów w ekwipunku według rodzaju, dla łatwiejszego szukania
    • Nowe samouczki, dezaktywacja starych samouczków
    • Możesz teraz podróżować do miast widm, by odbierać zakupione na targu rzeczy
    • Okno sojuszu: możesz zobaczyć miasta, forty i statystyki graczy na jednej stronie
    • Można ustawić krótki opis sojuszu
    • Nowy bonus zawadiaków – promień działania – zawadiacy mogą wyzywać graczy na pojedynki w określonym promieniu bez konieczności podróży
    • Wyzywanie na pojedynek poprzez okno pojedynków – Możesz w prosty sposób zobaczyć, z kim można się pojedynkować, bez konieczności przeszukiwania mapy
    • Telegramom można nadawać kategorie
    • Ułatwiono pisanie telegramów i zmieniono ich oprawę graficzną
    • Wyskakujące okienko przy przedmiotach mówi, czy można dany przedmiot sprzedać na targu
    • Będąc na targu, pokazują się tylko te przedmioty ekwipunku, które można wystawić na aukcję
    • Limit poziomu zwiększony do 120
    • Panteon uwzględnia już nie tylko poziom 99
    • Podczas wyznaczania nagrody za czyjąś głowę wyświetlana jest związana z tym opłata
    • Żywy lub martwy – możesz wybrać sposób, w jaki ma zostać pokonany twój cel (koszty są jednak większe)
    • Ochrona przed wyznaczaniem nagród – gdy ofiara zostanie pokonana, musi minąć trochę czasu, zanim będzie można ponownie wyznaczyć nagrodę za jej głowę
    • Niektóre rodzaje prac mogą mieć zmienne czasy trwania
    • Kolory na czacie
    • Komenda „/me” działa na czacie, na co na pewno liczyli użytkownicy IRC-a (właściwie jest to poprawka błędu)
    • Linki umieszczane na czacie są automatycznie podlinkowywane – hura!
    • Gracze o randze rekruta i wyższych mogą teraz domyślnie rozmawiać na czacie bitwy o fort
    • Nie można już licytować na własnych aukcjach
    • Nie da się już znaleźć przedmiotów dla żołnierza (tak samo jak w przypadku innych klas)
    • Możesz zapłacić za zakupy na aukcjach gotówką lub z banku
    • Forty mogą być chronione przed przejęciem przez administratorów (w przypadku światów sterowanych przez mistrzów gry)
    • Gracze, którzy wyzywali kogoś na pojedynek, mogą być zaatakowani przez co najmniej 45 minut, nawet jeśli śpią w hotelu
    • Gracze, za których głowę wyznaczono nagrodę i którzy zostali pokonani, są przez jakiś czas chronieni przed kolejnymi zleceniami
    • Doświadczenie można zbierać nawet po osiągnięciu maksymalnego poziomu
    • Bonus dla zawadiaków do wzrostu motywacji do pojedynków zwiększono do 40% (z 20%)
    • Zmieniono system łupów bitwy o fort – nowa, ulepszona, sekretna formuła!
    • Pojedynki z NPC dają mniej doświadczenia na wyższych poziomach
  • Naprawione błędy
    • Ustawienia uprawnień na czacie bitwy o fort działają teraz poprawnie (tylko w angielskojęzycznej wersji nie było problemów)
    • Poprawione sortowanie na targu
    • Manewry można otwierać ponownie, klikając nazwę pokoju czatu danego manewru
    • Nie da się już poznać imion osób składających oferty w aukcjach, wykorzystując błędy techniczne
    • BB codes w raportach działają poprawnie, niezależnie od tytułu raportu
    • Możliwość wystawiania wielu przedmiotów na aukcję
    • Czat nie powinien już bredzić, że nie masz praw do rozmawiania we własnym mieście
    • Lista fortów nie psuje się już w przypadku zbyt dużej liczby fortów
    • Postacie nienależące do żadnego miasta nie pokazują się już na mapie jako należące do miasta
    • Imiona postaci zapisane cyrylicą nie powinny już sprawiać problemów podczas bitw o fort
    • Wiele innych drobnych poprawek

Wersja 1.31

  • Nowości:
    • Nowy samouczek i zadania wprowadzające
    • Poker: Możliwość gry w pokera z innymi graczami
    • Rzemiosło: Twoja postać będzie mogła od 20 poziomu wybrać profesję i wytwarzać przedmioty
    • Wzmocnienia: Możesz wzmacniać swoją postać. Wprowadzono 3 różne rodzaje wzmocnień (przedmioty, podróż, postać)
    • Menadżer ekwipunku!
    • Przekazywanie pieniędzy poprzez bank (aktywowane w zależności od wersji językowej)
    • Kody bonusowe: Nowy system zdobywania przedmiotów dzięki kodom promocyjnym
    • Ekran porównywania przedmiotów w ekwipunku
    • Integracja z Facebook
    • Losowe dropy produktów z prac
  • Naprawione błędy:
    • Naprawiono wiele kwestii związanych z Internet Explorerem
    • Problemy ze zmianą nazwy miasta i plikami tymczasowymi przeglądarki
    • Bonus produktu przy poszukiwaczu przygód nie był poprawnie pokazywany przy pracach.
    • Błąd obliczania punktów do rozbudowy miasta przy założonym zestawie pielgrzyma
    • Błędy w tekście
    • Usunięto prace na skraju mapy
    • Ukrywanie miast widm na mini mapie
    • Poprawki w ankietach na forum
    • Błędy w opisie umiejętności
    • Błędy w grafice
    • Nadużywanie rynku
    • Wyskakujące okienka przedmiotów
    • Atakowanie graczy po zapisaniu się na bitwę fortową
    • Błędy w pojedynkach
    • Okno pracy nie w pełni widoczne
    • Wyszukiwanie pojedynków – brak odpowiedzi serwera
    • Poprawki w prawach sojuszu
    • Zleceniodawcy na miastach
    • Przeskakiwanie telegramów na 1 stronę podczas archiwizacji
    • Problemy z rynkiem i miastami widmami
    • Mniejsze poprawki
  • Zmiany:
    • Usunięto haze.png (mgła na mapie)
    • Domyślnie wybierany jest najlepszy pokój w hotelu
    • Przycisk „pokaż na mapie” w podglądzie miasta
    • bb codes dla sojuszy
    • Zmiany w częstotliwości dropu skrzynek na bitwach fortowych
    • Zadania, przedmioty, dodatki na święta
    • Gracz może się zapisać zdalnie na bitwę fortową o sprzymierzony fort
    • Raporty z pojedynków i bitew fortowych pokazują więcej informacji
    • Złote strzelby nie sumują się już w bitwach fortowych

Wersja 1.32

  • Osiągnięcia, musisz je wszystkie zdobyć
  • Nowości
    • Różne usprawnienia czatów
    • Różne usprawnienia fortów
    • Różne usprawnienia miast
    • Osiągnięcia
    • Różne usprawnienia pokera
    • Generator awatarów
    • Zmiany w systemie pojedynków (tylko beta)
    • E-mail z przypomnieniem o braku aktywności po 3,7,14 dniach
    • Nowe okno zakupu premium
  • Ulepszenia
    • Nowe zadania
    • W oknie pojedynków pokazywane miasto, pod nazwą gracza
    • Poradnik do pokera
    • Do zestawów dżentelmena, tancerki i indianina dodano kolejne przedmioty
    • Poker – powiadomienie o ruchu
    • Poker – kolejkowanie akcji
    • Poker – pasek z upływem czasu
    • Poker – szare nazwy spasowanych graczy
    • Poker – opcje pokoju
    • Poker – pula przed każdym graczem, widoczna do końca rundy
  • Naprawione błędy
    • Błąd aktualizacji nazwy hrabstwa, po jej zmianie
    • Pobierana energia w przypadku, gdy pojedynek nie odbył się z uwagi na zmianę poziomu pojedynków
    • Flaga fortu/miasta ustawiana na prawo, zamiast na środku
    • Brak ikony podczas zakładania fortu
    • Problem z podglądem miecza konkwistadora
    • Błędna ilość ukończonych zadań w statystykach
    • Zepsuty oddzielny czat do manewrów
    • Brakujące tłumaczenia w pomocy na czacie
    • Zbyt ogólny komunikat podczas próby licytowania poza limity
    • Forty sojusznicze zaznaczone na czerwono na minimapie
    • Brak możliwości licytacji niektórych przepisów i instrukcji
    • Błędne obliczanie drogi, po anulowaniu wytwarzania przedmiotu
    • Błędy w statystykach u szeryfa
    • Możliwość przelewu pieniędzy do siebie
    • Rzadki błąd w wyświetlaniu poziomu postaci
    • Błąd przy kolejkowaniu wytwarzania przedmiotu i pełnej kolejce prac
    • Pojawianie się samouczka mimo anulowania w przypadku braku wyboru klasy postaci.
    • Problemy z rozbudową fortu
    • Zamienione bonusy chusty do chłodzenia i łańcucha do broni.
    • Poker – błędna akcja
    • Poker – każda akcja przewija czat na dół
    • Poker – brak możliwości przerwania opuszczenia stołu na koniec rundy
    • Poker – zamknięcie czatu ukrywa karty
  • Zmiany techniczne
    • Tester połączenia Flash z serwerem walk fortowych
    • Rekrutacja do walki fortowej pokazuje łączną ilość rang oraz liczbę ogółem
    • Brakujące ustawienia najwyższego poziomu wieży na mapkach fortowych
    • Błędy w sortowaniu rankingu po fortach
    • Zmiany w podglądzie i dołączanie się sojuszy do walk fortowych
    • Start walk podawany w czasie lokalnym i czasie serwera
    • Możliwość zaznaczenia wszystkich stron w telegramach
    • Możliwość zobaczenia większej ilości walk
    • Cmentarz pokazuje więcej bitew niż ostatnie sześc miesięcy
    • Spanie w barakach nie jest przerywane gdy miasto opuści fort
    • Poprawione pokazywanie rang na czacie
    • Możliwość wyłączenia powiadomień na czacie
    • Szczegółowe informacje o graczu podczas rekrutacji do walki fortowej
    • Poprawione wstawienie odnośnika do innego gracza w opisie sojuszu
    • Niewłaściwa broń podczas niektórych manewrów
    • Zakładka forty, świeci na niebiesko, gdy są nowe walki
    • Rotacje z wrogiem nie są już pokazywane.

Wersja 1.33

  • Zapraszanie przyjaciół
    • Możliwość zapraszania przyjaciół do gry poprzez email, Facebook, poprzez bezpośredni link rejestracyjny a także przez bannery na Twojej stronie internetowej lub sygnaturze na forum.
  • Nowości
    • Dwanaście przepisów o trudności 500+ (trzy dla każdej profesji), wiele nowych przedmiotów oraz dwie nowe serie zadań (Pustkowie i Żądanie Hacketta)
  • Zmiany w systemie pojedynków
    • Zmieniono formułę pojedynków. Działanie zaskoczenia, taktyki, refleksu i odporności zostało osłabione, większy wpływ mają obecnie celowanie i unik.
  • Nagrody za osiągnięcia
    • Niektóre osiągnięcia dają doświadczenie, pieniądze, specjalne przedmioty oraz tytuły.
  • Lista przyjaciół
    • Możliwość zaproszenia istniejących graczy do swojej listy przyjaciół, na której można zobaczyć ich statystyki oraz status online.
  • Inne nowości
    • Możliwość ustawienia tytułu postaci oraz wyświetlania go w rankingu
    • Możliwość natychmiastowego zamknięcia powiadomienia o otrzymaniu osiągnięcia
    • Założyciele mogą zmieniać nazwę sojuszu
    • Możliwość edycji zapisanych zestawów w menadżerze ekwipunku
    • Nowa grafika podczas wczytywania
    • Kolejne aktualizacje wyglądu okien (Ratusz, raporty, telegramy, podgląd fortu)
    • nowe grafiki przycisków w oknach
    • Karty kolekcjonerów
    • Samouczek do listy przyjaciół / systemu referencyjnego
    • Gracz zaproszony do gry poprzez link referencyjny otrzymuje torbę Buffalo Billa
    • Wizualne powiadomienie o otrzymanym szepcie na czacie
    • Informacje po najechaniu kursorem na ikonę snu
    • Informacje po najechaniu kursorem na rzemiosło
  • Ulepszenia
    • Przycisk generatora awatarów powinien być szary i niemożliwy do kliknięcia, gdy nie istnieją żadne niezapisane zmiany
    • Wyraźniejsza różnica między zdobytymi i niezdobytymi osiągnięciami
    • Nazwa kanału sojuszu jest jednocześnie linkiem do sojuszu
    • Uczestnicy manewrów rozpoczynają je z maksymalną ilością punktów życia
    • Dokładniejsze ostrzeżenie o nadpisywaniu wzmocnień
    • Potwierdzenie kasowania postów i wątków na forum
    • Ulepszenia w e-mailach informujących o nieaktywności
  • Naprawione błedy
    • Poprawki w osiągnięciach
    • Poprawki w pokerze
    • Poprawki w wyświetlaniu brakujących stron na forum
    • Poprawki w wyświetlaniu ekwipunku gracza po otwarciu profilu przez ranking
    • Niepoprawnie wyświetlane grafiki przepisów, podczas zmian dokonywanych strzałkami na liście przepisów na aukcji
    • Wyświetlanie ulepszeń na obcych broniach
    • Poprawki w osiągnięciu „Pierwszy krok…”
    • Bonus z amuletu nie zawsze znikał
    • Znikające przedmioty w grupach
    • Użycie torby z paszą redukowało prędkość nowicjusza do 2 mph
    • Złe naliczanie punktów przy różnych osiągnięciach
    • Problem z awatarami na forum miasta
    • Błąd przy odpowiedziach na telegramy
    • Problem z nazwami niektórych fortów
    • Zbyt wiele stron w wyszukiwaniu pojedynków
    • Problemy z otwieraniem saloonu i zadań
    • Zablokowani gracze nie otrzymują powiadomienia o nieaktywności
    • Poprawione osiągnięcia”Rzeźnik NPC”, „Mistrz budownictwa” i „Walczyłem z kryzysem ekonomicznym i wygrałem”
    • Problemy z udostępnianiem raportów
    • Problemy z usuwaniem nieistniejących odbiorców przy masowych telegramach
    • Medale za zadania nie powinny już być w ogóle przyznawane.

Wersja 1.35

  • Sklep Union Pacific
    • Specjalne towary w sklepie UP do nabycia za bryłki złota lub Obligacje Union Pacific (OUP)
  • System dziennej aktywności:
    • Za ukończenie odpowiednich codziennych zadań otrzymasz (OUP), które można wydać w Sklepie Union Pacific.
  • Nowy wygląd i funkcje okna ekwipunku
    • Ekwipunek działa obecnie szybciej i sprawniej, ponadto wprowadzono opcję ‚szukaj’, a także okno ‚nowe’, dzięki któremu szybciej znajdziemy przedmiot uzyskany np. z pracy czy zadania.
  • Nowe targowisko
    • Zmieniono i poprawiono wygląd oraz funkcjonalność targowiska. Wprowadzono opcję sprzedaży i zakupów hurtowych, dodano listę obserwowanych aukcji, funkcję ‚szukaj’ oraz podgląd aukcji kończących się w najbliższych minutach.
  • Nowości
    • Wprowadzono 8 nowych przepisów w rzemiośle; wymagają wysokiego poziomu i są trudne do wykonania, jednak nagroda jest warta trudu. Ponadto pojawiły się nowe zadania dzienne w saloonie, kilka nowych przedmiotów oraz osiągnięć.
  • Inne
    • Kościół nie posiada już limitu rozbudowy. Każde 10 poziomów kościoła zwiększa bonus z modlitwy o 1.
    • Nowa opcja premium – usunięcie ‚kary’ czasowej dotyczącej przystąpienia do nowego miasta.
    • Nowy wygląd okien postaci i profilu.
    • Archiwum dla raportów. Raporty w archiwum są automatycznie usuwane po 1 dniu i można je przenieść do standardowego folderu.
    • Grupowe wiadomości.
    • Nowe okno osiągnięć. Osiągnięcia można umieszczać w oknie profilowym.
    • Opcja zakupu premium, kiedy gracz ma niewystarczającą ilość bryłek złota, a kliknie na opcję korzystającą z bryłek.
    • Premium automatyzacja: Jeśli masz energię do zlecenia większej ilości zadań, lecz nie możesz już zlecić więcej czynności, wyskakuje powiadomienie o możliwości uruchomienia premium.
    • Nowa opcja premium – dodaj towary do aukcji z dowolnego miejsca na mapie.
    • Ulepszono wygląd e-maili wysyłanych do gracza przez grę.
    • Przerobiono wyskakujące okienka przedmiotów.
    • Wyświetlenie czasu, który pozostał do końca 48h ‚kary’ za omdlenie (pojawia się po najechaniu kursorem na komunikat „pojedynek niemożliwy przez 48h”).
    • Lepsze wyjaśnienie dla rzemiosła kowala.
    • Automatyczne zaznaczanie najlepszego dostępnego pokoju w obcym hotelu (opcja dla poszukiwaczy przygód).
    • Nowe powiadomienie Pony Express – email, gdy zostałeś wyzwany na pojedynek.
    • Nowa opcja premium: możliwość zdalnego odebrania z targu produktów, których nie sprzedaliśmy.
  • Ulepszenia
    • Efekt zwijania okienek w grze jest teraz domyślnie wyłączony.
    • Poprawione okno przedmiotów.
    • Dodano przecinki w ilości dolarów oraz bryłek złota.
    • Raport pojedynkowy przedstawia poziom pojedynków.
    • Imiona graczy przy stoliku pokerowym są oddzielone przecinkiem.
    • Na życzenie graczy – profil przedstawia profesję rzemieślniczą.
    • Osiągnięcie: cyrk wędrowny.
    • Możliwość wyboru strony w raportach.
    • Przepisy w oknie rzemiosła są uporządkowane wg trudności.
  • Poprawki i błędy
    • Zmieniono ograniczenia poziomowe dla niektórych broni.
    • Naprawiono błąd z restartem postaci i przedmiotami na targu.
    • Naprawione linkowanie raportów.
    • Zmiana ograniczeń podglądu i podlinkowanie całej strony raportów
    • Błąd w menadżerze ekwipunku.
    • Błąd dotyczący niemożności kasowania telegramów.
    • Wiele innych poprawek

Wersja 1.36

  • Okno umiejętności – całkowicie nowa szata graficzna okna umiejętności i kilka drobnych usprawnień
  • Nowe zadania – Trzy nowe serie zadań
  • Inne zmiany i ulepszenia
    • Nowe okno ustawień, premium i fortów
    • Migracja postaci (początkowo wyłączona)
    • Praca „cerowanie skarpetek” zastąpiona pracą „zakładanie ostróg”
    • Wyszukiwanie na targu ignoruje filtry
    • Gracze na urlopie nie są pokazywani na liście pojedynków
    • Gracze dostają raporty po przyznaniu osiągnięcia przez administrację
  • Poprawione błędy
    • Problemy z brakiem aktualizacji czatów
    • Naprawa błędów w samouczku
    • Błędy w naliczaniu dziennych aktywności
    • Niedziałające odświeżanie okna wiadomości od administracji
    • W niektórych przypadkach niemigający przycisk raportów
    • Brak przycisków na liście obserwowanych aukcji
    • Pojawiające się już odebrane towary przy próbie sortowania na aukcji
    • Zablokowani gracze mogą pisać telegramy jeżeli zaczęli już konwersację
    • Problemy z wyszukiwaniem w plecaku
    • Przedmioty z zadań/osiągnięć nie powodują zaliczenia innych osiągnięć
    • Brak informacji o awansie na kolejny poziom w trakcie bitwy o fort
    • Błędy w BB-code
    • Grafika Remington Pete’a
    • Bonus fortowy zestawu kolekcjonera
    • Wiele innych drobnych poprawek

Wersja 2.0

  • Nowa mapa
    • Zupełnie nowa, robiona ręcznie, żywa i zróżnicowana mapa z wysokiej jakości grafiką, która daje zupełnie nowe doznania.
  • Nowy interfejs
    • The West 2.0 zrywa z klasycznym dla gier przeglądarkowych interfejsem z pogrubionymi ramkami i przyciskami tekstowymi, oferując w zamian intuicyjny, przejrzysty i nowoczesny interfejs w pełnym ekranie, który jest bardziej zbliżony do tradycyjnych MMORPG.
  • Nowy system prac
    • Nowy ekscytujący system prac, nagradzający aktywność, powodujący, że gra staje się bardziej płynna, zwłaszcza w jej początkowej fazie.
  • Nowy samouczek
    • Krótszy, lecz ekscytujący nowy samouczek płynnie wprowadza w grę i pokazuje najważniejsze możliwości.
  • Pozostałe nowości i ulepszenia
    • Pokoje czatowe zostały podzielone na karty, można stworzyć własne pokoje czatowe, a do tego okno czatu dostało wiele możliwości dostosowania go do własnych potrzeb.
    • Rozszerzony system raportowania błędów, pokazujący współrzędne na mapie, celem łatwiejszego zgłaszania błędów.
    • Ulepszona minimapa z wieloma nowymi funkcjami.
    • Wbudowany system powiadomień o wydarzeniach takich jak awans na kolejny poziom, raporty, bitwy fortowe.
    • Nowy okno czatu, podzielone na odrębne zakładki.
    • System skrótów klawiszowych, który pozwala otwierać okna i poruszać się po mapie za pomocą klawiszy.
    • Podróż jest odzwierciedlana na mapie poprzez postać animowanego kowboja.
    • Nowi gracze, w pierwszych godzinach gry, otrzymują bardzo wysoki bonus do prędkości poruszania.
    • Doświadczenie pomnożone razy 3, dla wszystkich modułów gry.
    • Plakat w saloonie pokazuje wszystkie dzienne zadania.
    • Zadania, zwłaszcza nowe, dostosowano do nowego systemu prac (zarówno wymagania jak i nagrody).
    • Dopasowano zestaw nowicjusza.
    • Motywacja pokazywana po najechaniu kursorem myszy.
    • Dodano link do ratusza w zaproszeniach do sojuszu.
    • Usunięto wyświetlany czas kasacji postaci, celem uniknięcia pomyłek.
    • Starty walk fortowych dodane do Pony Express.
    • Kolejka zleceń zwiększona do 4 (9 z premium).
    • Usunięto pokera.
    • System podświetlanych powiadomień dla nowych punktów umiejętności, przedmiotów, postów na forum, raportów i telegramów.

Wersja 2.04

  • Poprawiony system prac
    • Po przeczytaniu i przedyskutowaniu wszystkich opinii otrzymanych od Was zdecydowaliśmy o ponownej modyfikacji systemu prac. Ponownie wprowadziliśmy trzy różne czasy prac, które to z kolei mogą być odblokowane zarówno poprzez osiągnięcie odpowiedniego poziomu jak i uzyskanie odpowiedniej ilości punktów pracy. Dodatkowo okno prac zostało zaprojektowane zupełnie od nowa.
  • Lokalizator zadań
    • Lokalizowanie zadania może zostać włączone w księdze zleceń. Stan lokalizowanych zadań będzie wyświetlany bezpośrednio w głównym interfejsie gry w oknie Lokalizatora zadań. Dodatkowo prace, które są potrzebne do zakończenia lokalizowanych zadań będą podświetlone na mapie.
  • Notatnik
    • W drugiej karcie okna Lokalizatora znajdziesz notatnik, który pozwoli na zapisywanie notatek ze wsparciem dla BB-Code. Zarówno Lokalizator jak i Notatnik mogą zostać wyłączone w ustawieniach.
  • Uwzględnianie bonusów setowych
    • Kalkulator ekwipunku dostępny w oknie pracy bierze już pod uwagę bonus setowy i bonusy innych przedmiotów.
  • Nowości i ulepszenia:
    • Brak trwałej kasacji postaci po 45 dniowym okresie nieaktywności.
    • Produkcja przedmiotów w ramach Rzemiosła jest teraz natychmiastowa.
    • Dodatkowa nagroda w postaci 10 obligacji jest przyznawana za każdego zaproszonego gracza, który osiągnie 10 poziom.
    • Ulepszony pasek zadań, od teraz pokazuje wszystkie otwarte okna (może być wyłączony w ustawieniach).
    • Ulepszony design okna wiadomości z możliwością rozwinięcia tekstu.
    • Animacja pojedynków aktywna także dla walk staczanych z NPC.
    • Ulepszony ekran wyboru świata gry.
    • Nowa animacja dla osiągnięć.
    • Ulepszone okno osiągnięć.
    • Tryb ustawiania znacznika jest wyłączany po ponownym kliknięciu przycisku.
    • Przypomnienie o polubieniu na Facebooku po osiągnięciu poziomu 20.
    • Poprawki w liście graczy na czacie.
    • Odliczanie do końca aukcji na Targu jest teraz wyróżnione.
    • Dodatkowa informacja przy użyciu wzmocnienia o tym, że znika ono w momencie zlecenia pracy.
    • Zablokowany transfer pieniędzy dla kont bez potwierdzonego maila.
    • Przyciski poprzedni/kolejny w oknie raportu.
    • Możliwość kopiowania nazw fortów bezpośredni z podglądu fortów.
    • Czat nie uaktywnia się już automatycznie po najechaniu na niego myszką.
    • Poprawiona animacja pojedynku.
    • Raporty: przycisk “Share” Facebooka przeniesiony w lepsze miejsce
    • Dodane jednostki w statystkach.
    • Przypomnienie o dodaniu do zakładek po osiągnięciu poziomu 20.
    • Bonus do prędkości dostępny zaraz po rozpoczęciu gry zastąpiony Bonusem Nowicjusza.
    • Mniej punktów potrzebnych do osiągnięcia ostatniej nagrody za punkty przyjaźni.
    • Zaproszonym graczom łatwiej dołączyć do światów, na których gra gracz zapraszający.
    • Nowa grafika po ukończeniu samouczka.
    • Dodane porady tekstowe dla poszczególnych etapów samouczka.
    • Podświetlenie Saloonu po ukończeniu samouczka.
    • Dodana mgła wojny zasłaniająca mapę w czasie samouczka.
    • Poprawione teksty dla niektórych wymagań zadań.
    • Lepsze ikony dla udostępnionych na Facebooku raportów z bitew o fort.
    • Błędnie wyświetlany sektor w bitwie o fort został naprawiony.

3 thoughts on “Historia zmian

  1. very nice post, i certainly love this web site, keep on it fdfkgbfcdadd

  2. I’m truly enjoying the design and layout of your blog. It’s a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for me to come here and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme? Outstanding work! edeadddacgbd

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )