Informacje o The-West

Budynki znajdujące się w mieście

600px-Rozkład_budynków1

  • Ratusz
  • Budynki mieszkalne
  • Bank
  • Hotel
  • Rusznikarz
  • Krawiec
  • General Store
  • Grabarz
  • Saloon
  • Poczta
  • Kościół
  • Targ
  • Szeryf
  • Nickelodeon

Multiplayer

fort (1)

W grze dostępne są bitwy o fort oraz przygody. Fort można zdobyć podczas walki lub zakładając mając odpowiednie fundusze i odpowiednio rozbudowane miasto. Za bitwę o fort możemy dostać maksymalnie 6000 EXP.
Mapaprzygody1

Przygody są to wieloosobowe rozgrywki prowadzone w czasie rzeczywistym. Gra toczy się na izomerycznej mapie. Instancje multiplayerowe posiadają wiele trybów gry*. W przygodach nagrodą są Pukty Weterana oraz losowo przyznawane Zdobyte Skrzynie.

Zdobyta_skrzynia

*Obecnie dostępny jest tylko jeden tryb gry.

Mapa 2.0

mapa 2.0

Avatar postaci

Żeby wybrać klasę postaci, trzeba najpierw stworzyć swój avatar.

Krok 1.

Klikamy na postać w lewym górnym rogu.

krok1

Krok 2.

Klikamy drugą zakładkę, tj. „Tworzenie postaci”.

Krok 2

W tym kroku tworzymy postać tak, jak chcemy aby ona wyglądała. Możemy zmienić wszystko począwszy od ust a skończywszy na nosie.

Ciekawostka

W starej wersji gry The-West mieliśmy do wyboru gotowe avatary. Poniżej ich wygląd:

Nowicjusz

 ka

Poszukiwacz przygód

   

Zawadiaka

 

Robotnik

Żołnierz

Klasy postaci

W grze dostępne jest pięć klasy postaci, a każda klasa posiada inne bonusy.

Nowicjusz

Nowicjusza_avek (1)

Są to gracze, którzy dopiero zaczynają przygodę z grą. Nowicjuszem jesteśmy aż do osiągnięcia 15 poziomu postaci, po tym możemy wybrać inną klasę lecz nie musimy.

Korzyści:

  • Twoja prędkość na mapie wzrasta o 150% i nie może zostać zwiększona w żaden sposób.

Bonus startowy

W początkowej fazie gry każdy z graczy otrzymuje „bonus startowy”, który zwiększa szansę znalezienia przedmiotu w pracach 15 sekundowych. Bonus ten spowodowany jest tym, że w początkowej fazie gry możliwe jest wykonywanie prac jedynie 15-sekundowych i przy standardowym prawdopodobieństwie (np. 2%) szukanie liści tytoniu mogłoby trwać tygodniami. Bonus ten jest mylnie przypisywany do klasy nowicjusza. Premia ta znika po osiągnięciu 15 poziomu przez gracza.

Poszukiwacz przygód

Poszukiwacz_przygod

Poszukiwacze przygód to klasa dla graczy, którzy chętnie podejmują się zadań i kochają ryzyko.

Korzyści:

  • Szansa na znalezienie produktu podczas pracy wzrasta o 10%.
  • Szansa na znalezienie przedmiotów podczas pracy wzrasta o 10%.
  • Możesz spać bezpłatnie w obcym hotelu do jego 2 poziomu.
  • Ryzyko zranienia podczas pracy spada o 10%.
  • Poczynając od 2. trafienia w ciągu jednej rundy bitwy o fort, masz 25% szans, aby przez resztę tej rundy ani razu nie zostać trafionym.

Zawadiaka

Zawadiaka

Zawadiacy kochają pojedynki i rzadko prowadzą osiadły tryb życia, często podróżują z miasta do miasta w poszukiwaniu nowego przeciwnika. Zawadiacy to aktywni gracze, którzy często szukają konfrontacji.

Korzyści:

  • Twoja prędkość na mapie wzrasta o 10%.
  • Motywacja do pojedynkowania się wzrasta 20% szybciej.

(Zawadiaka 12%/24h, inne klasy 10%/24h)

  • Dostajesz 10% więcej pieniędzy za pojedynek.
  • W bitwie o fort masz 10% szans na zadanie trafienia krytycznego. Takie trafienie zadaje dodatkowe obrażenia w postaci 10% maksymalnej liczby punktów życia.
  • Możesz się pojedynkować w promieniu 15 minut marszu bez konieczności podróżowania.
  • Poprzez trening percepcji, możesz zobaczyć w menu pojedynków jaką broń oraz umiejętności z ubioru posiadają przeciwnicy.

Robotnik

Robotnik

Większość robotników stale przebywa w bliskiej odległości od miasta. Robotnicy to klasa postaci dla tych graczy, którzy są przewidujący oraz chętnie udzielają się w rozwoju miasta.

Korzyści:

  • Otrzymujesz 5% punktów doświadczenia więcej za wykonywanie każdej pracy.
  • Płacisz o 2% mniejszą opłatę bankową.
  • Otrzymujesz premię przy rozbudowie miasta od 5% posiadanych punktów umiejętności.
  • Motywacja do budowy budynków w mieście wzrasta 10% szybciej.

(Robotnik 11%/24h, inne klasy 10%/24h)

  • W walce o fort, bonus twojego sektora jest powiększony o 30%.

Żołnierz

Zolnierz

Żołnierze są znani ze swej twardości, bronią się świetnie podczas pojedynków oraz bardzo dobrze atakują. W walkach pomaga im doświadczenie w obyciu ze wszystkimi rodzajami broni.

Korzyści:

  • Za każdy punkt umiejętności przydzielony na punkty życia otrzymujesz dodatkowo 5 punktów życia.
  • Poziom potrzebny do użycia danej broni jest obniżony o 3 poziomy.
  • Otrzymujesz premię w pojedynkach 25% na umiejętność – Taktyka.
  • W bitwie o fort zwiększasz umiejętność dowodzenia swoją i swoich sąsiadów o 25% własnej umiejętności dowodzenia.

Premia postaci

Gdy zostanie uaktywnione premium premia postaci, korzyści wynikające z posiadanych przez naszą postać premii klasowej podwajają się. Premium to nie działa w przypadku nowicjuszy.

Sklep Union Pacific

Shop_oup

Sklep Union Pacific jest to sklep w którym możemy kupić skrzynie, wzmocnienia oraz przedmioty za Bryłki lub Obligacje Union Pacific. Po wprowadzeniu przygód w sklepie dostępne są również przedmioty możliwe do kupienia tylko za Punkty Weterana. W tym miejscu możemy również zakupić różne Premie Postaci dostępne tylko za bryłki.

Screenshot_47

Czat

Na czacie możemy pisać z innymi graczami dostępnymi w grze. Jeżeli nie należymy do żadnego miasta mamy dostępny tylko czat ogólny. Przynależąc do miasta i sojuszu, mamy dodatkowo dwa czaty. Nowy czat otwiera się również podczas bitwy fortowej lub podczas przygody. Gracz może utworzyć swój własny pokój i dodać do niego wybranych graczy.

Screenshot_48

Aby pokazać przedmiot na czacie, przytrzymujemy klawisz SHIFT przy otwartym ekwipunku i wybieramy produkty, lub przedmiot z ekwipunku jaki chcemy pokazać. Możemy również wpisać (jeżeli znamy numer przedmiotu) [item=numer_przedmiotu] np. [item=112].

Obrazek na czacie

Doświadczenie

Pasek doświadczenia
Za co zdobywamy doświadczenie? Można je zdobyć w zadaniach, pracach, pojedynkach oraz bitwach o fort. Pasek doświadczenia znajduje się na dole ekranu (pomarańczowy pasek).

Po zapełnieniu całego paska otrzymujemy kolejny poziom postaci. Odblokowując go otrzymujemy możliwość wykonywania zadań bądź założenia ekwipunku na dany poziom.

Na każdym nowym poziomie dostajemy 1 Cechę i 3 Umiejętności.

Cechy i umiejętności

W grze jest wiele sposobów na zdobycie cech oraz umiejętności, które są nieodłącznym elementem gry. Dzięki nim możemy wykonywać coraz to trudniejsze prace, wytrzymywać dłużej w bitwach o fort czy wygrywać z najtrudniejszymi przeciwnikami w pojedynkach. Najwięcej cech i umiejętności dostajemy zdobywając kolejne poziomy postaci. Możemy je również otrzymać w niektórych zadaniach. Należy wspomnieć, że w zależności od cech rosną nam umiejętności.

Cechy   Umiejętności

 

 

 

Wędrowny Handlarz

U Wędrownego Handlarza możemy kupić przedmioty takie jak części ubrania czy przepisy. Oferta zmienia się co 24 godziny za darmo, możemy również przyspieszyć czas oczekiwania wydając na to 5 Bryłek.

Screenshot_49

Prace

Aby zdobyć pieniądze oraz punkty doświadczenia, musimy pracować lub brać udział w pojedynkach oraz bitwach o fort. Każda praca posiada inne wskaźniki szczęścia, doświadczenia i zarobku, ponadto każda praca jest dostępna w kilku miejscach na mapie. Prace są rozmieszczone są na mapie w 34 różnych grupach, z których każda grupa ma swój unikalny wygląd i posiada od 3 do 6 prac. Dla ułatwienia nad każdą z grup znajduje się ikonka Ikonkag.png.

Punkty pracy – pasek kilofów

Pkilo.png

Pasek kilofów zapełnia się wraz z przyrostem punktów umiejętności potrzebnych do tej pracy. Im więcej kilofów, tym wyższe będzie wynagrodzenie za pracę. 5 złotych kilofów oznacza maksymalną wartość.

Doświadczenie

Pdos.png

Wskaźnik ten określa, ile punktów doświadczenia dostaniesz za wykonaną pracę. Wynagrodzenie zależne jest od czasu, motywacji oraz punktów pracy.

Wynagrodzenie

Pkasa.png

Wskaźnik ten określa, ile dolarów otrzymamy za wykonaną pracę. Podobnie jak z doświadczeniem, wynagrodzenie zależne jest od czasu, motywacji oraz punktów pracy.

Szczęście

Pszcz.png

Pracując, masz szansę na znalezienie jakiegoś przedmiotu. Wraz ze wzrostem szczęścia, znajdowane przedmioty są bardziej wartościowe. Wskaźnik ten określa, z jakiego przedziału wartości znajdziemy przedmiot. Szczęście zależne jest od czasu, motywacji oraz punktów pracy.

Zagrożenie

Pnieb.png

W każdej pracy istnieje niebezpieczeństwo, że ulegniesz wypadkowi. Im większa wartość wskaźnika, tym wyższe ryzyko, że urazy będą bardziej poważne. Im więcej masz punktów pracy, tym mniejsze ryzyko skaleczenia się.

Motywacja

Pmot.png

Motywacja ma wartość z przedziału od 0% do 100% i pokazuje ona, jak bardzo angażujesz się w wykonywaną pracę. Jeżeli pracujesz w danym miejscu po raz pierwszy, motywacja wynosi 100% i maleje wraz z długością oraz częstotliwością wykonywania danej pracy.

Złote i srebrne prace

Złote i srebrne prace dają bonus. Złote prace dają 100% więcej doświadczenia i zarobków, a srebrne 50 % więcej.

Złote prace

Takie prace są wyróżnione obwódką koloru złotego bądź srebrnego.

Praca

Po znalezieniu takiej pracy, możemy zobaczyć jakie bonusy otrzymamy wykonując ją.

By łatwiej nam było znaleźć bonusową pracę, możemy pobrać skrypt TW Gold Jobs Finder.

Podczas aktualizacji 2.30 weszła możliwość ukończenia pracy przy użyciu Bryłek/OUP OBLIGACJE UNION PACIFIC / BRYŁKI ZŁOTA.

Odpowiednio dla długości pracy ilość bryłek/OUP wynosi:

  • 15 sekund – 7 OBLIGACJE UNION PACIFIC / BRYŁKI ZŁOTA
  • 10 minut – 33 OBLIGACJE UNION PACIFIC / BRYŁKI ZŁOTA
  • 1 godzina – 70 OBLIGACJE UNION PACIFIC / BRYŁKI ZŁOTA

Lista prac

Reklamy